Octombrie – luna plină de culoare și evenimente

Din respect pentru cititor și dorința de schimbare, am premenit biblioteca cu noi expoziții de carte tentante, îmbietoare, originale, expoziții ce sporesc pofta de lectură. Și anume:  Luna octombrie – Luna Agriculturii #nevedemlabibliotecă; „Ziua covorului la Biblioteca Târgoviște”, „Lectura – o călătorie în lumea interioară”, „Simfonie de toamnă”.

Și tot în scopul schimbării consolidării echipei, am organizat un „Team building”.

Am participat în calitate de moderator la sărbătoarea „Ziua Învățătorului”, Liceul „Dante Alighieri” Prim. Suntem mândri de parteneriatul solid și prodigios.

A fost lansat serviciul de recreere „Meșterița” cu atelierele de creație „Confecționăm personaje din cartea „Dansul florilor”de Ianoș Țurcanu” și „Dantela toamnei”. (Conducătorul serviciului Violeta Lisnic).

Am participat la Târgul de caritate, organizat de L. „Dante Alighieri” întru susținerea lui Vasilică Goncear.

la Maratonul cititorilor la BM „B. P. Hasdeu” (140 ani)

Elaborarea artefactelor pentru participarea la BiblioTalks: Experiența serviciilor în format Ignite.

Desigur am avut o prestație deosebită în cadrul Evenimentului BiblioTalks: Experiența serviciilor în format Ignite.

Am aderat la Campania naţională „Săptămâna de luptă împotriva traficului de fiinţe umane” prin activitățile: discuție/dezbatere „Copiilor despre traficul de ființe umane” (efectuată de Natalia Caruntu) și  realizarea posterului ”Nu! Traficului de ființe umane!” (împreună cu Marta Moiseiev).

Am găzduit Cenaclul creștin-literar „Cuvântul”22281871_2000029203616126_8330551352807190403_n

În cadrul serviciului „Teatru de păpuși „Bibliopicii” au fost organizate Workshopuri: Exerciții de plasticitate a mânilor

Am participat la o ora demonstrativă desfășurată în clasa IV-a „B”, Liceul Dante Alighieri, învățătoare Rodica Muruz, unde am vorbit despre parteneriatul dintre Filiala Târgovişte și L. T. „Dante Alighieri” Prim, am prezentat revista bibliografică: „Cărți 22730343_2007716909514022_5521624531312888631_nsemnate de Vasile Alecsandri”.

Am organizat pentru elevii clasei a III-a, Liceul „Dante Alighieri”, o întâlnire cu scriitoarea Ada Zaporojanu.

Luna s-a încheiat cu lansarea Serviciului „Biblioterapie” cu Eco lectură, recomandări de carte, reflecții  practice.DSCN3673

Octombrie lună plină de evenimente și culoare.

22279943_2000184840267229_1284392700281820400_nLiliana Juc

Lasă un răspuns

